elShop vam omogoča spremljanje in obdelavo naročil ter obveščanje kupcev o spremembah in statusu izvedenega naročila.
Oddana naročila v spletni trgovini se prikažejo v zavihku naročila. Izberete lahko prikaz naročil vezan na izbrano časovno obdobje.
Naročila lahko razvrščate v več kategorij: Prispela, V obdelavi, Zavrnjena, V izvedbi, Pripravljeno, Odposlano in Arhiv.
Sistem avtomatsko označi nova neprebrana naročila in tista, katerim ste spremenili status ali dodali opombo in jih še niste posredovali kupcu.
V naročilu lahko spreminjate podatke kupca, dodajate ali odvzemate artikle, spreminjate količino naročenih artiklov, spreminjate popust posameznemu artiklu, korigirate ceno ali vrsto dostave, spreminjate podatke z dostavo in način plačila ali dodajate lastne opombe za interno rabo.
Vsakemu naročilu lahko pripnete URL za sledenje naročila, določite predviden datum dostave, in dodajate spremna besedila, ki jih posredujete kupcu na elektronski naslov. Spremna besedila si lahko pripravite vnaprej in jih ob posredovanju kupcu izberete iz seznama že pripravljenih besedil.