Kako pripravimo artikle v Birokratu da so predmet prenosa na splet
naziv, opis, kratek opis, slika....
namestitev vmesnika za prenos podatkov
uporabniško ime in geslo
prenos podatkov
OPCIJE IZDELKA - Barva in VELIKOST (opcija1 in opcija2)
primeri artiklov z različnimi opcijami. Npr, barva ali velikost
priprava šifrantov v birokratu
označitev barkode5
barva kot opcija 1
velikost kot opcija 2
slike na opciji
NASTAVITVE VMESTNIKA
novi izdelki
obstoječi izdelki
ne popravljaj opisov, nazivov in kratkih opisov
prenašaj slike
brisanje artiklov iz spletne strani s kljukico NE BRIŠI NEAKTIVNIH IZDELKOV
premikanje izdelkov v druge kategorije
na strani je druga cena kot v birokratu
prenos popustov iz birokrata
prenos filtrov iz birokrata
kreiranje drugačnih skupin, vrstin podvrst, kot jih ima birokrat
Sinhronizacija ne deluje?
preverite seznam možnih napak ki ste jih naredili
Slike iz Birokrata se ne prenašajo na spletno stran?
preverite seznam možnih napak ki ste jih naredili
OSTALI PROBLEMI
SINHRONIZACIJA MI NE PRENESE ARIKLA
poglejte kodo artikla v birokratu
poiščite to kodo v adminsitraciji
preverite ali je slučajno artikel ugasnjen
preverite če imate v nastavitvah vmesnika obkljukano v poglavju NOVI ARTIKLI: NE ODPIRAJ NOVIH ARTIKLOV
Artikel v Birokratu ne sme imeti cene 0 ali nedefinirane cene
SINHRONIZACIJA NE PRENESE ZALOGE
preverite ali imate v Birokratu enako šifro artikla kot jo imate na strani. Preverite šifro pri opciji. OEM šifra ni predmet prenosa.
preverite ali imate na strani mogoče to šifro izdelka označeno pri katerem drugem izdelku
preverite poslovno leto v nastavitvah birokrata in vmesnika
SINHRONIZACIJA NE PRENAŠA TEŽ ALI DOBAVNEGA ROKA
pošljite mail na podpora@element.si da vam to opcijo prenosa vklopimo
PRENOS RAČUNOV IN PREDRAČUNOV NE DELUJE
običajno Birokrat javi napako ZAKLEPANJE NI USPELO 1., kar pomeni, da imate na Birokratu vklopljeno sinhronizacijo med Birokrati in med seboj Birokrati nimajo iste verzije. Potrewbno jih bo uskladiti in šele potem lahko prenašate predračune
lahko je problem v podatkih, ki jih je stranka vpisala ob naročilu. Napačna pošta, napačen naziv, čuden naslov itd... v tem primeru v adminsitraciji v trgovini uredite ponudbo in jo potem ponovno prenesite v Birokrata
PRENOS PREDRAČUNOV V BIROKRATA JAVI NAPAKO ČEŠ DA DOLOČEN ARIKEL NE OBSTAJA
odprite ta izdelek s to šifro v Birokratu in sprožite prenos
preverite ali imate v Birokratu odprto enako šifro dostave in plačila, kot jo imate odprto na strani
SINHRONIZACIJA MI JE VSE ARTIKLE POBRISALA
izbrali ste napačno poslovno leto v nastavitvah vmesnika in hkrati nimate obkljukano kljukice: NE BRIŠI NEAKTIVNIH IZDELKOV
šifre na strani so popolnoma drugačne kot jih imate v Birokratu
Nemudomo pošljite na podpora@element.si prošnjo da vam uredimo backup strani.
OSTALO
preverite če imajo vsi artikli nastavljeno ceno artikli
preverite ali so določene vse skupine vrste in podvrste
ali je obkljukana kljukica B2C pri programu Vasco
izvozite šifrant iz Vasco/Birokrat in preverite kaj prenašate na stran. ALi so v teh podatkih kake animalije...
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.