Kako naredim personaliziran avtomatični odgovor na naročilo?

 Stranka bo na naročilo prejela personaliziran avtomatični odgovor

1.)  Administracija - Nastavitve - Pogoji, spremna besedila

2.) V polju za Besedilo E-pošte ob naročilu vpišite besedilo avtomatičnega odgovora in vključite sledeče oznake

 

#NarociloID# = številka naročila in letnica

#Datum# = Datum naročila

#ZnesekZaPlacilo# = Celotni znesek za plačilo

#KOIme# = Kontaktna oseba ime

#KOPriimek# = Kontaktna oseba priimek

#DostavaText# - besedilo, ki ga vpišete v opis dostave

#PlaciloText# - opis plačila

 

3.) Enako lahko uredite tudi v šifrantih - Texti in si pripravite besedila in v naprej napisano vsebino za komunikacijo s stranko, ko obdelujete naročila. Te texte lahko izberete v drugem koraku obdelave naročila.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih